Enorm krachtig, indien juist ingezet. Ik ben gecertificeerd Google Ads specialist en lanceer maandelijks honderden campagnes binnen verschillende advertentienetwerken.
Adverteren op Google
Je hebt ze al eens gezien: de eerste drie resultaten bij een zoekopdracht in Google zijn vaak advertenties. Je betaalt met andere woorden om op één van deze posities te staan. Als je website organisch (of dankzij SEO) nog niet scoort zoals je wenst, kan je met SEA een eerste positie innemen als je daarvoor betaalt.
Belangrijk bij SEA zijn de zoekwoorden. Je wilt toch dat je advertenties enkel verschijnen bij zoekopdrachten die relevant zijn aan jouw producten of diensten? Ik kies met andere woorden deze zoekwoorden uit die voor jou het meest kwalitatieve publiek kunnen aantrekken.
Word gevonden.
Word gevonden, juist wanneer er gezocht wordt naar jouw diensten. Samen halen we de topposities en zorgen ik ervoor dat de juiste mensen jouw advertenties zien.
- Zoekwoordonderzoek
- Configureren van conversietracking
- Google Analytics & Google Tag Manager integratie
- Verbeteren van de kwaliteitsscore
- Search, Display, Video & Shopping Campagnes
Genereer meer omzet.
Weet je hoe krachtig het is om te adverteren met de juiste zoektermen? Wij tonen jouw merk aan potentiële klanten, aan een zo laag mogelijke kost.
- Genereer meer leads
- Verkoop meer producten
- Genereer meer sales
- Verbeteren van conversiepercentage
- Verlagen van de kost per acquisitie
Start met een keyword analyse
Een SEA-campagne start ik steeds met een keyword onderzoek. Ik onderzoek welke keywords het meest worden opgezocht en welke voor jou relevant zijn. Ik ga na hoeveel zoekopdrachten dit voor je kan opleveren en welke kosten eraan verbonden zijn.
Op basis van deze keyword analyse kan ik ineens ook nagaan of je voldoende content op je website hebt om een goede SEA-campagne te kunnen lanceren. Ik zorg ervoor dat de gekozen zoekwoorden ook op deze landingspagina’s terug te vinden zijn. Dit gaat betere resultaten geven. Content marketing is ook bij betalende advertenties van groot belang.

Wens je de ads op te volgen in je eigen visueel en interactief dashboard? Dan maak ik graag een Google Data Studio dashboard voor je op waar je nauwgezet de evolutie van je ads kan opvolgen.
Contact
Vragen, plannen of gewoon zin om even contact te leggen? Contacteer mij via jeroen@varamedia.be of telefonisch op 0497 68 02 41.
Contact
Vragen, plannen of gewoon zin om even contact te leggen? Contacteer mij via jeroen@varamedia.be of telefonisch op 0497 68 02 41.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
- Opzetten account: na de presentatie van het strategisch rapport gaan we echt van start. Ik zet je account op (of optimaliseer je huidige advertenties).
- Constante monitoring: eens je advertenties zijn opgezet, is het aan mij om de prestaties op constante basis te monitoren en bij te sturen indien nodig.
- Evaluatie: tijdens maandelijkse of driemaandelijkse meetings presenteer ik de resultaten en stel ik nieuwe optimalisatievoorstellen voor.
Wens je de ads op te volgen in je eigen visueel en interactief dashboard? Dan maak ik graag een Google Data Studio dashboard voor je op waar je nauwgezet de evolutie van je ads kan opvolgen.
Contact
Vragen, plannen of gewoon zin om even contact te leggen? Contacteer mij via jeroen@varamedia.be of telefonisch op 0497 68 02 41.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
- Strategisch rapport: ik breng in kaart welke stappen nodig zijn alvorens met de campagne van start te gaan. In dit strategisch rapport zal ik ook een voorstel doen naar de opbouw van de advertentie-structuur binnen je Google Ads account.
- Opzetten account: na de presentatie van het strategisch rapport gaan we echt van start. Ik zet je account op (of optimaliseer je huidige advertenties).
- Constante monitoring: eens je advertenties zijn opgezet, is het aan mij om de prestaties op constante basis te monitoren en bij te sturen indien nodig.
- Evaluatie: tijdens maandelijkse of driemaandelijkse meetings presenteer ik de resultaten en stel ik nieuwe optimalisatievoorstellen voor.
Wens je de ads op te volgen in je eigen visueel en interactief dashboard? Dan maak ik graag een Google Data Studio dashboard voor je op waar je nauwgezet de evolutie van je ads kan opvolgen.
Contact
Vragen, plannen of gewoon zin om even contact te leggen? Contacteer mij via jeroen@varamedia.be of telefonisch op 0497 68 02 41.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
- Keyword onderzoek: ik ga op zoek naar geschikte keywords om je campagnes op uit te breiden of te optimaliseren.
- Strategisch rapport: ik breng in kaart welke stappen nodig zijn alvorens met de campagne van start te gaan. In dit strategisch rapport zal ik ook een voorstel doen naar de opbouw van de advertentie-structuur binnen je Google Ads account.
- Opzetten account: na de presentatie van het strategisch rapport gaan we echt van start. Ik zet je account op (of optimaliseer je huidige advertenties).
- Constante monitoring: eens je advertenties zijn opgezet, is het aan mij om de prestaties op constante basis te monitoren en bij te sturen indien nodig.
- Evaluatie: tijdens maandelijkse of driemaandelijkse meetings presenteer ik de resultaten en stel ik nieuwe optimalisatievoorstellen voor.
Wens je de ads op te volgen in je eigen visueel en interactief dashboard? Dan maak ik graag een Google Data Studio dashboard voor je op waar je nauwgezet de evolutie van je ads kan opvolgen.
Contact
Vragen, plannen of gewoon zin om even contact te leggen? Contacteer mij via jeroen@varamedia.be of telefonisch op 0497 68 02 41.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
- Prestatieanalyse: ik breng de huidige situatie in kaart. Deed je al reeds aan adverteren? Wat zijn je doelstellingen? Ik neem ook een kijkje naar de content op je website: heb je voldoende teksten? Bevatten deze belangrijke zoekwoorden waar je eventueel op kunt adverteren?
- Keyword onderzoek: ik ga op zoek naar geschikte keywords om je campagnes op uit te breiden of te optimaliseren.
- Strategisch rapport: ik breng in kaart welke stappen nodig zijn alvorens met de campagne van start te gaan. In dit strategisch rapport zal ik ook een voorstel doen naar de opbouw van de advertentie-structuur binnen je Google Ads account.
- Opzetten account: na de presentatie van het strategisch rapport gaan we echt van start. Ik zet je account op (of optimaliseer je huidige advertenties).
- Constante monitoring: eens je advertenties zijn opgezet, is het aan mij om de prestaties op constante basis te monitoren en bij te sturen indien nodig.
- Evaluatie: tijdens maandelijkse of driemaandelijkse meetings presenteer ik de resultaten en stel ik nieuwe optimalisatievoorstellen voor.
Wens je de ads op te volgen in je eigen visueel en interactief dashboard? Dan maak ik graag een Google Data Studio dashboard voor je op waar je nauwgezet de evolutie van je ads kan opvolgen.
Contact
Vragen, plannen of gewoon zin om even contact te leggen? Contacteer mij via jeroen@varamedia.be of telefonisch op 0497 68 02 41.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Hoe ziet een Google Ads campagne bij mij eruit?
- Prestatieanalyse: ik breng de huidige situatie in kaart. Deed je al reeds aan adverteren? Wat zijn je doelstellingen? Ik neem ook een kijkje naar de content op je website: heb je voldoende teksten? Bevatten deze belangrijke zoekwoorden waar je eventueel op kunt adverteren?
- Keyword onderzoek: ik ga op zoek naar geschikte keywords om je campagnes op uit te breiden of te optimaliseren.
- Strategisch rapport: ik breng in kaart welke stappen nodig zijn alvorens met de campagne van start te gaan. In dit strategisch rapport zal ik ook een voorstel doen naar de opbouw van de advertentie-structuur binnen je Google Ads account.
- Opzetten account: na de presentatie van het strategisch rapport gaan we echt van start. Ik zet je account op (of optimaliseer je huidige advertenties).
- Constante monitoring: eens je advertenties zijn opgezet, is het aan mij om de prestaties op constante basis te monitoren en bij te sturen indien nodig.
- Evaluatie: tijdens maandelijkse of driemaandelijkse meetings presenteer ik de resultaten en stel ik nieuwe optimalisatievoorstellen voor.
Wens je de ads op te volgen in je eigen visueel en interactief dashboard? Dan maak ik graag een Google Data Studio dashboard voor je op waar je nauwgezet de evolutie van je ads kan opvolgen.
Contact
Vragen, plannen of gewoon zin om even contact te leggen? Contacteer mij via jeroen@varamedia.be of telefonisch op 0497 68 02 41.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Hoe ziet een Google Ads campagne bij mij eruit?
- Prestatieanalyse: ik breng de huidige situatie in kaart. Deed je al reeds aan adverteren? Wat zijn je doelstellingen? Ik neem ook een kijkje naar de content op je website: heb je voldoende teksten? Bevatten deze belangrijke zoekwoorden waar je eventueel op kunt adverteren?
- Keyword onderzoek: ik ga op zoek naar geschikte keywords om je campagnes op uit te breiden of te optimaliseren.
- Strategisch rapport: ik breng in kaart welke stappen nodig zijn alvorens met de campagne van start te gaan. In dit strategisch rapport zal ik ook een voorstel doen naar de opbouw van de advertentie-structuur binnen je Google Ads account.
- Opzetten account: na de presentatie van het strategisch rapport gaan we echt van start. Ik zet je account op (of optimaliseer je huidige advertenties).
- Constante monitoring: eens je advertenties zijn opgezet, is het aan mij om de prestaties op constante basis te monitoren en bij te sturen indien nodig.
- Evaluatie: tijdens maandelijkse of driemaandelijkse meetings presenteer ik de resultaten en stel ik nieuwe optimalisatievoorstellen voor.
Wens je de ads op te volgen in je eigen visueel en interactief dashboard? Dan maak ik graag een Google Data Studio dashboard voor je op waar je nauwgezet de evolutie van je ads kan opvolgen.
Contact
Vragen, plannen of gewoon zin om even contact te leggen? Contacteer mij via jeroen@varamedia.be of telefonisch op 0497 68 02 41.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]